Unilever logeert bij consument

Was- en voedingsmiddelenproducent Unilever gaat een etmaal uit logeren bij de gebruikers van zijn producten. De komende twee maanden gaan honderd marketingmedewerkers van het bedrijf het land in om met gezinnen boodschappen te doen, mee te eten en er zelfs een nacht te blijven slapen.

Het concern wil met de zogeheten actie Deep Dive aan den lijve ondervinden wat leeft onder consumenten. De campagne komt bovenop de onderzoeken die het concern normaal al doet naar het koopgedrag van consumenten, meldt een woordvoerder.

Na de logeerpartijen bekijkt Unilever de bevindingen van deze uitstapjes. Een onderzoeksbureau uit Hilversum levert de gezinnen die meewerken aan het project.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!