Bol.com wint (Re-)Connect Retail Award

Webwinkel Bol is de winnaar geworden van de (Re-)Connect Retail Award 2009. De online retailer sleepte de prijs in de wacht omdat zij, volgens de Nederlandse consument, de aansluiting met haar klanten bovengemiddeld goed wist te (her)vinden. Dit blijkt uit het onderzoek Trends in Retail, dat jaarlijks wordt uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Capgemini.

Bol.com ontving de Award gisteren op de achttiende editie van What’s going on in Retailing?! en versloeg medegenomineerden Jumbo en Albert Heijn. Bol.com-directeur Daniel Ropers: “Het is geweldig om deze (Re-)Connect Award te winnen. We vonden het al fantastisch genomineerd te zijn voor deze prijs, maar dat consumenten bol.com nu zelfs boven giganten als Jumbo en Albert Heijn plaatsen, laat zien dat we inmiddels tot de meest gewaardeerde winkels en retailmerken van Nederland behoren.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!