Webwinkel Bol is de winnaar geworden van de (Re-)Connect Retail Award 2009. De online retailer sleepte de prijs in de wacht omdat zij, volgens de Nederlandse consument, de aansluiting met haar klanten bovengemiddeld goed wist te (her)vinden. Dit blijkt uit het onderzoek Trends in Retail, dat jaarlijks wordt uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Capgemini.
Bol.com ontving de Award gisteren op de achttiende editie van What’s going on in Retailing?! en versloeg medegenomineerden Jumbo en Albert Heijn. Bol.com-directeur Daniel Ropers: “Het is geweldig om deze (Re-)Connect Award te winnen. We vonden het al fantastisch genomineerd te zijn voor deze prijs, maar dat consumenten bol.com nu zelfs boven giganten als Jumbo en Albert Heijn plaatsen, laat zien dat we inmiddels tot de meest gewaardeerde winkels en retailmerken van Nederland behoren.”
Bol.com wint (Re-)Connect Retail Award
Gepubliceerd op 8 april 2009 om 00:00
Reacties 0