‘Nieuwe formule is sprong voorwaarts’
Gepubliceerd op 9 april 2009 om 00:00
Natuurlijk komt de economische recessie ter sprake in het ruime, lichte kantoor van Peter Zoutendijk. Maar voorlopig plust slijterijketen Gall & Gall, meldt hij monter. “Je ziet in tijden van financiële neergang een verschuiving van buitenshuis drinken naar thuis genieten. Consumenten bezoeken minder vaak de horeca en kopen daarom meer wijn en bier in retail. In de huidige recessie is dat niet anders. Maar wij blijven op onze hoede en letten sterk op de kosten. Wij volgen de strategie van de afgetrainde sportman, je kunt alleen maar topprestaties leveren als je geen grammetje overbodig vet hebt. Voor ons geldt dat als uitgangspunt voor ons businessmodel.”
Het gehele interview is te lezen in het aprilnummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Reacties 0