De nieuwe Bouwplein-formule van de Stiho Groep is vorige week officieel geopend. Bouwplein is een full-service concept voor professionele bouwmaterialen, ontstaan uit de samenwerking tussen Stiho, Giebels, KEUR afbouwcentrum en Baars & Bloemhoff. Aan de Boost Group de taak om de winkel te voorzien van de nieuwste instore media.
Voor Bouwplein gebruikt Boost een uitgebreid instore mediaplatform. Dit platform bestaat uit vijf kanalen, waaronder een narrowcastingmodule op drie kanalen. In de kantinehoek, dé verzamelplaats in de zakelijke bouwmarkt, bij de ingang en de uitgang wordt de bezoeker aangesproken door bewegend beeld en geluid. Door het inzetten van dynamische flash technologie worden up-to-date aanbiedingen uitgezonden, afgewisseld met entertainment, als filmtrailers en bouwbloopers.
Klik hier voor het persbericht.
Boost verzorgt instore media bij Bouwplein
Gepubliceerd op 10 april 2009 om 00:00
Reacties 0