Boost verzorgt instore media bij Bouwplein

De nieuwe Bouwplein-formule van de Stiho Groep is vorige week officieel geopend. Bouwplein is een full-service concept voor professionele bouwmaterialen, ontstaan uit de samenwerking tussen Stiho, Giebels, KEUR afbouwcentrum en Baars & Bloemhoff. Aan de Boost Group de taak om de winkel te voorzien van de nieuwste instore media.

Voor Bouwplein gebruikt Boost een uitgebreid instore mediaplatform. Dit platform bestaat uit vijf kanalen, waaronder een narrowcastingmodule op drie kanalen. In de kantinehoek, dé verzamelplaats in de zakelijke bouwmarkt, bij de ingang en de uitgang wordt de bezoeker aangesproken door bewegend beeld en geluid. Door het inzetten van dynamische flash technologie worden up-to-date aanbiedingen uitgezonden, afgewisseld met entertainment, als filmtrailers en bouwbloopers.

Klik hier voor het persbericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!