Folder is ingebed in crossmediale strategie

Consumenten hebben in tijden van recessie meer aandacht voor folders. Dat bleek uit het onderzoek Thuis Binnen Bereik van 2003. Voor de recessie gaf 25 procent aan meer aandacht te geven aan folders; midden in de crisis steeg dit percentage naar 43 procent. Wat de cijfers dit jaar laten zien, wordt bekend op 12 mei, tijdens de twaalfde editie van De Nationale Dag van de Brievenbusreclame. Herbert Haaij van Customer Media Council blikt vooruit in het aprilnummer van RetailTrends.

Het gehele artikel is te lezen in het aprilnummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!