'Reclamebureau WPP schrapt 7200 banen'

Reclame- en marketingbureau WPP Group schrapt 7200 banen. Dat schrijft de Britse krant Guardian zondag op basis van ingewijden.
Veel bedrijven besparen op hun advertentie- en marketingbudgetten, nu de economie achteruit gaat. Ongeveer de helft van de banen zijn al verdwenen, de rest verwacht WPP dit jaar te kunnen schrappen. Aan het eind van 2009 wil WPP nog 106 duizend mensen in dienst hebben.

WPP is een van ’s werelds grootste marketing- en reclamebureaus. Het concern doet zaken met onder meer autofabrikant Ford, cornflakesproducent Kellog’s en tandpastaproducent Colgate.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!