Nestlé sleutelt aan smaak Nuts

Candybar Nuts blijft achter ‘bij het geweld’ van de Mars, vindt fabrikant Nestlé. Daarom komt er een 'verbeterde receptuur' voor Nuts. Dat meldt marketingtijdschrift Molblog.

Nuts krijgt een softere bite en moet luchtiger worden. Per jaar worden in Nederland 15,5 miljoen Nutsen verkocht. Nuts is een van de eerste candybars in Nederland. De lekkernij bestaat al sinds 1950 en is herkenbaar aan de geel-rode verpakking.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!