Nieuwe directeur voor Stichting Max Havelaar

Peter d’Angremond wordt per 1 juli 2009 de nieuwe directeur van Stichting Max Havelaar. Hij volgt Coen de Ruiter op die op 1 juli 2009 begint aan zijn nieuwe functie als directeur van Stichting Apenheul.

D’Angremond werkte eerder onder meer voor Schiphol Group, Disneyland Resort Parijs en Sara Lee Household & Body Care Nederland in verschillende leidinggevende marketing en sales functies.

Het Max Havelaar keurmerk voor Fairtrade is onder leiding van Coen de Ruiter stevig gegroeid in omzet en bekendheid, aldus Max Havelaar in een persbericht. De laatste grote aanwinst is de introductie van de huismerklijn Puur&Eerlijk van Albert Heijn waar het keurmerk op een groot aantal producten staat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!