Philips introduceert nieuwe producten op het gebied van winkelverlichting
Gepubliceerd op 4 april 2005 om 00:00
Philips Lighting, `s werelds grootste fabrikant van verlichting, introduceert zogenoemde Mini MASTER Colour lampen en LED`s in verschillende vormen en maten. Met deze producten wil Philips zijn afnemers in staat stellen de verlichting flexibel in te stellen op de productgroepen en klanten. Uit eigen onderzoek, gehouden onder designers, retaildeskundigen en consumenten in Europa, de VS en Canada, is namelijk gebleken dat consumenten tijdens het winkelen verschillende ervaringen en emoties hebben. Deze emoties zijn onder meer afhankelijk van behoeften en prioriteiten. Een zeer belangrijk aspect is het gevoel bij een groep van gelijkgestemde individuen te horen.Philips bouwt met zijn nieuwe verlichtingsproducten onder meer voort op het succesvolle assortiment MASTER Colour lampen. Zo brengt het de MASTER Colour Elite op de markt, de eerste dimbare keramische metaalhalogeenlamp voor toepassingen in de detailhandel. Deze lamp kan tot 60% gedimd worden, zodat het mogelijk is om verschillende sferen te scheppen op verschilende momenten op de dag. Ook op het gebied van LED-verlichting komt Philips met nieuwe innovaties, die nieuwe mogelijkheden bieden op het gebied van design en klantvriendelijkheid.
Reacties 0