Dehnert & Jansen en Werk aan de Winkel ontwikkelen communicatieconcept
Gepubliceerd op 4 april 2005 om 00:00
Dehnert & Jansen en Werk aan de Winkel hebben onder de naam `De Interieurspecialist` een doeltreffend communicatieconcept voor de zelfstandige woninginrichter ontwikkeld. De aanleiding daarvoor was dat veel ondernemers behoefte hebben aan ondersteuning op het communicatievlak. Bij de meeste ondernemers is er geen onderbouwd reclameplan aanwezig en vaak al helemaal geen reclamestrategie. Het resultaat hiervan is dat er maar weinig ondernemers zijn die op een consistente, goed onderbouwde manier communiceren met hun doelgroep. Het gedrag van consumenten is de laatste jaren aanzienlijk veranderd. Ze zijn tegenwoordig veel kritischer, veeleisender en prijsbewuster. Ook is de moderne consument steeds beter geinformeerd. Woninginrichters hebben daar meestal een goed antwoord op, maar dragen dat onvoldoende uit naar de consument. Het voornaamste uitgangspunt van De Interieurspecialist is om authentiek vakmanschap aan te bieden. `We willen laagdrempelig communiceren over de vele interieuroplossingen en ideeen die deze ondernemers kunnen bieden aan hun klanten`, aldus Christ Taveirne van Dehnert & Jansen.
Reacties 0