Dehnert & Jansen en Werk aan de Winkel ontwikkelen communicatieconcept

Dehnert & Jansen en Werk aan de Winkel hebben onder de naam `De Interieurspecialist` een doeltreffend communicatieconcept voor de zelfstandige woninginrichter ontwikkeld. De aanleiding daarvoor was dat veel ondernemers behoefte hebben aan ondersteuning op het communicatievlak. Bij de meeste ondernemers is er geen onderbouwd reclameplan aanwezig en vaak al helemaal geen reclamestrategie. Het resultaat hiervan is dat er maar weinig ondernemers zijn die op een consistente, goed onderbouwde manier communiceren met hun doelgroep. Het gedrag van consumenten is de laatste jaren aanzienlijk veranderd. Ze zijn tegenwoordig veel kritischer, veeleisender en prijsbewuster. Ook is de moderne consument steeds beter geinformeerd. Woninginrichters hebben daar meestal een goed antwoord op, maar dragen dat onvoldoende uit naar de consument. Het voornaamste uitgangspunt van De Interieurspecialist is om authentiek vakmanschap aan te bieden. `We willen laagdrempelig communiceren over de vele interieuroplossingen en ideeen die deze ondernemers kunnen bieden aan hun klanten`, aldus Christ Taveirne van Dehnert & Jansen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!