Stormloop op Afrikaanse slippers

De Plakkies, slippers uit Zuid-Afrika, zijn niet aan te slepen. Van het sinds 13 mei in ons land gelanceerde zomerschoeisel zijn inmiddels achttienduizend over de toonbank gegaan. De winst op de Plakkies, een initiatief van de Nederlandse stichting KidsRights en de TU Delft, komt geheel ten goede aan projecten in dat land.

Terence, het gezicht van de Plakkies in de tv-commercials, onderbreekt zijn werk in de Plakkie-fabriek volgende week voor een bezoek aan ons land om nog meer mensen enthousiast te maken voor het hippe schoeisel.

De Nederlandse ontwerper Jan Jansen heeft de kleurrijke patronen gemaakt in samenwerking met kinderen in Zuid-Afrika.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!