AH breidt kledingaanbod uit

Supermarktketen Albert Heijn breidt het kledingaanbod met ingang van volgend jaar uit. De sokken, panty’s, rompertjes en het ondergoed dat nu vooral in de vorm van partijenhandel wordt aangeboden, krijgt dan een vaste plek in het assortiment. De producten zijn op het moment nog in ontwikkeling.

Het wordt geen kledinglijn, zegt woordvoerder Wenda Buining. “Het gaat om een vast aanbod van basisproducten die handig zijn om mee te nemen bij het doen van de dagelijkse boodschappen. We zijn in de eerste plaats een supermarkt en dat willen we blijven.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!