McDonald's blundert met poster

McDonald's heeft bij een promotie van Zwitsers rundvlees een foto gebruikt van een Oostenrijks rund. Dat melden enkele oplettende Zwitserse kranten, aldus Meat & Meal. Op de poster staat een koe met een Oostenrijks oormerk. De tekst er onder luidt: 'honderd procent Zwitsers rundvlees'.

McDonald's Zwitserland heeft de fout erkend en verklaart tegelijkertijd dat het wel degelijk uitsluitend Zwitsers rundvlees gebruikt. De fout is te wijten aan het feit dat de Zwitsers van McDonald's het idee van de poster en de poster zelf hadden geleend van hun Oostenrijkse collega's. Niemand had er echter aan gedacht om het oormerk weg te retoucheren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!