Bacardi Flavoured speelt een spelletje

Reclamebureau Fitzroy heeft speciaal voor het merk Bacardi Flavoured de ‘Bacardi Flavoured Mixing Game’ ontwikkeld. Het spel bestaat uit een mat en twee dobbelstenen en heeft veel weg van Twister. Gedurende de hele zomer wordt het bij de slijter weggegeven bij een fles Bacardi Flavoured: Limón, Razz of Coconut.

Het doel van de campagne is om het nieuwe drankje van Bacardi onder de aandacht te brengen. De boodschap is dat je met de verschillende smaken de betere mixjes maakt. Dit komt terug in de naam ‘Art of Mixing’. “Enerzijds wordt gerefereerd aan het mixen van drankjes en anderzijds aan het mixen van jongeren. Daarom is de fysieke mat ontwikkeld om letterlijk dichter bij elkaar te komen”, aldus Jur Baart van Fitzroy.

Om te oefenen is er op Hyves de mogelijkheid het spel virtueel met vrienden te spelen. Met een eigen gezicht en dat van een vriend kan dankzij een 3D-tool een persoonlijke videoboodschap worden gemaakt, en lijkt het alsof je met en tegen elkaar speelt. Ook zal het spel her en der in parken door heel Nederland gespeeld gaan worden. “Dit worden kleine events die spontaan zullen oppoppen”, aldus Baart van Fitzroy.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!