Grolsch komt met dronkenschapstest op iPhone

Bierbrouwer Grolsch heeft voor iPhone-bezitters een applicatie ontwikkeld waarmee zij kunnen checken of ze te diep in het glaasje hebben gekeken. Deze slimme marketingtruc van Grolsch bestaat al even maar krijgt steeds meer aandacht, ook op buitenlandse websites. Dat meldt Z24.

De iPhone-app heet 'Walk the line'. Beschonken iPhone-bezitters moeten in een rechte lijn proberen te lopen. Wie te ver van deze lijn afwijkt, heeft zijn dagelijkse maximum aan pilsjes gehad. Met de applicatie wil Grolsch meer naamsbekendheid genereren - en een verantwoordelijke omgang met alcohol promoten - onder festivalpubliek deze zomer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!