Eetbare kiezelstenen populair onder jeugd

De Fred & Ed Fun Stones zijn populair onder de basisschooljeugd. De gekleurde snoepjes lijken op kiezelstenen. “De invloed van kinderen op de inkopen groeit nog steeds en wij zijn het enige merk dat zich speciaal op die doelgroep richt”, zegt René Toet van Food Sense, die Fred & Ed heeft ontwikkeld. “Huishoudens met kinderen zijn verantwoordelijk voor 45% van de supermarktomzet. Daarom besteden retailers veel aandacht aan kinderproducten. Kinderen bepalen tegenwoordig zelf wat ze willen eten”, aldus Joop Holla van onderzoeksbureau GfK.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!