Consument rijdt om voor aanbieding in super

We rijden graag om voor aanbiedingen bij verschillende supermarkten. Liefst 65 procent van de consumenten doet het, blijkt uit een enquête van de site stopdecrisis.nl van ochtendkrant De Telegraaf.

Van de 507 geënquêteerden geeft veertig procent aan heen en weer te rijden tussen twee supermarkten om bij ieder de goedkoopste producten te halen. Een vierde zegt op alle aanbiedingen te letten, ook als deze bij supermarkten worden aangeboden waar ze normaal gesproken niet komen.

Zo’n 27 procent van de deelnemers aan de enquête geeft aan tevreden te zijn met de supermarkt waar ze doorgaans naartoe gaan. Minder dan een tiende van de consumenten let nooit op de aanbiedingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!