Nieuwe prijzenslag in supermarktbranche

Supermarkten slaan elkaar sinds deze week weer om de oren met allerlei aanbiedingen. Dat meldde het Algemeen Dagblad maandag.
Bij Albert Heijn zijn maandag de Hamsterweken begonnen. C1000 komt net als begin 2009 met honderd aanbiedingen voor één euro. Het gaat onder meer om Calvé pindakaas, Unox-soep, croissants en eieren. Albert Heijn is opgejaagd door C1000, stelt supermarktdeskundige Gerard Rutte in het AD.

Concurrent Jumbo biedt ook extra ‘inkoopvoordeel’ en Super de Boer blaast zijn Toeterweken nieuw leven in. Joop Holla van marktonderzoeker GfK: “Steeds meer artikelen worden verder in prijs verlaagd. Met vlees en groente werd vroeger nooit gestunt, nu gebeurt dat volop.”

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!