Pepsi introduceert pratende advertentie

Pepsi heeft de primeur van een pratende advertentie in een tijdschrift. Het betreft een marketing-experiment van de frisdrankgigant in samenwerking met de Amerikaanse televisiezender CBS, aldus Distrifood.nl.

De advertentie staat in het magazine Entertainment Weekly. Het principe van de advertentie is enigszins te vergelijken met dat van een pratende wenskaart. Zodra de lezer op de pagina komt waar de advertentie staat, start op een schermpje een video af. Het scherm is ongeveer even groot als dat van een mobiele telefoon. Wat de advertentie kost, is niet bekendgemaakt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!