Een plek waar consumenten hun beklag kunnen doen over slechte reclame. Dat biedt Cutcommercials.nl, een platform opgestart door oud-media man Imre Somogyi.
Op de site kan iedereen die iets te melden heeft, positief dan wel negatief, over reclame in Nederland reclamemakers laten zien hoe het publiek denkt over hun prestaties in de media.
Initiatiefnemer Somogyi noemt foutief taalgebruik, schromelijke overdrijving, valse voorlichting, het gebruik van Engelse termen en de vaak beledigende onderschatting van de intelligentie van de consument als grootste irritaties.
Site voor slechte reclame
Gepubliceerd op 24 augustus 2009 om 00:00
Hilda van dee Horst 21 nov, 22:58
Mary Blom 5 nov, 23:16
nel Jinek 26 aug, 16:03
Mischa Cornea 24 aug, 20:23
A Peereboom 11 jul, 20:54
Sandra Klopper 5 jul, 23:21
Ans Baars 16 jun, 22:43
Ivo Kloppenburg 11 jun, 23:50
Hanny Westenberg 10 jun, 22:41
g hoeksma 9 jun, 13:20
Miriam Gossens 10 mei, 18:18
CB Jansma 9 feb, 23:08
Minke De Hulster 4 jan, 14:33