Studiemiddag VEDIS over ‘de multichannelende consument’ goed bezocht

Er kwamen veel geïnteresseerden af op de studiemiddag van VEDIS Detailhandels Platform over ‘de multichannelende consument’. André Doffer, Research & Consultancy Director van Marketresponse presenteerde de resultaten van een grootschalig consumentenonderzoek over hun koopgedrag. Vervolgens presenteerde Fer van der Plas, Directeur Marketing en eCommerce van Macintosh Retail Group de multichannelpraktijk bij de diverse bedrijfsonderdelen van de retailorganisatie. VEDIS organiseert maandelijks activiteiten voor haar leden. Kijk op www.vedis.org voor meer informatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!