Consument focust op aanbiedingen

Door de recessie let 44 procent van de consumenten beter op de aanbiedingen in de supermarkt. Ook gaat ruim een derde minder van de consumenten vaak uit eten, eten zij minder luxe en gaan ze minder vaak eten afhalen. Dit blijkt uit een dinsdag gepubliceerd onderzoek in opdracht van adviesbureau Deloitte, zo meldt Z24.nl.

Voor supermarkten is het positief dat er minder mensen uit eten gaan. De populariteit van aanbiedingen zorgt echter weer voor prijsdruk voor de supers. "Het voordeel lijkt dus vooral voor de consument te zijn", aldus Paul Op Heij, partner bij Deloitte.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!