Schoenenketen vanHaren heeft Cindy Crawford gestrikt voor zijn nieuwe reclamecampagne. Crawford promoot onder het label ‘5th Avenue’ haar eigen collectie voor de schoenenretailer, dochter van Europa‘s grootste schoendetailhandelaar Deichmann, zo meldde VanHaren dinsdag in een persbericht.
De eerste reclamespot voor de campagne werd opgenomen in New York, en is vanaf 14 september op TV te zien in Nederland. De ‘Cindy Crawford collection by 5th Avenue’ is op dat moment al in de winkels van de schoenenretailer te vinden.
“Ik hou van schoenen, zoals alle vrouwen”, aldus Crawford tijdens de shoot. “Ik hoefde er dan ook niet lang over na te denken, mijn eigen collectie schoenen uit te brengen.“
“Cindy Crawford is een voorbeeld en trendsetter in de mode voor de moderne, zelfbewuste vrouw, die weet wat ze wil en waarde hecht aan elegantie, stijl en kwaliteit”, benadrukt Krein Bons, directeur van vanHaren. “Met haar zullen we in Nederland een aansprekende damescollectie presenteren, die bij iedereen glamour voor een betaalbare prijs brengt”, kondigt Bons aan. De prijzen variëren van 34,90 tot 99,90 euro.
vanHaren strikt Cindy Crawford
Gepubliceerd op 8 september 2009 om 00:00
Reacties 0