De opkomst van biologische snackformules

McDonald’s heeft de hamburger wereldwijd op de kaart gezet, terwijl Starbucks coffee-to-go voor zijn rekening nam. Is de tijd rijp voor biologische snacks? Er worden steeds meer winkelketens en horecaformules opgericht die zich opstellen als maatschappelijk vooruitstrevende onderneming. In de Verenigde Staten is Organic To Go een goed voorbeeld, en dichter bij huis zien we Exki uit België geleidelijk uitrollen naar de omringende landen, terwijl de Nederlandse formule Danku net zijn eerste vestiging heeft geopend in New York.

Meer lezen? Dat kan in het septembernummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!