Albert Heijn voorzitter: “Het gaat om de confrontatie tussen winkelbranding en productbranding"

“De kwaliteitsverschillen tussen A-merken en huismerken zijn weg, wij werken met “state of the art”-producenten. Uiteindelijk draait het allemaal om de kostprijs. Ons voordeel boven merkfabrikanten is dat wij geen reclame hoeven te maken voor talrijke individuele artikelen, maar dat we het vertrouwen van consumenten moeten winnen voor één winkelformule. Het is de vraag of consumenten nog langer bereid zijn te betalen voor de hoge marketinguitgaven van merkartikelen. De confrontatie tussen “winkelbranding”en “productbranding”, daar draait het de komende jaren om”, aldus Albert Heijn directievoorzitter Dick Boer in het Financieele Dagblad.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!