WE bouwt aan merk

Het merk WE staat nu nog bekend als retailmerk, maar de retailorganisatie hoopt de komende tijd snel een modemerk te worden. Het concept spitst zich toe op de gedachte dat iedereen verschillende rollen heeft op verschillende momenten, afhankelijk van gelegenheid of stemming. Zo kun je op het ene moment serieus zijn of voorspelbaar, later weer uitdagend en ontspannen. WE biedt voor die verschillende rollen een complete collectie, bestaande uit fashion Needs (basisartikelen) en fashion Wants (mode artikelen) voor eigentijdse mannen en vrouwen, met als kerndoelgroep de leeftijd van 25 tot 35 jaar. Door het gecombineerd aanbieden van deze needs en wants hoopt WE zowel mannen als vrouwen te kunnen helpen bij het creëren van een complete, flexibele en betaalbare garderobe, passend bij hun persoonlijke stijl en elk gewenst kleedmoment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!