New York Pizza zet marketingbudget in voor kwaliteit van producten en service
Gepubliceerd op 13 april 2005 om 00:00
Pizzaketen New York Pizza legt de komende tijd de nadruk op kwaliteit. Dat gebeurt met het thema CHEFF, wat staat voor clean (schone winkel), hot (hete pizza), enjoy, fast en friendly. New York Pizza is een franchiseketen met 73 vestigingen. In 2005 moeten dat er 80 worden. Binnen drie jaar is het de bedoeling op rond de 100 vestigingen uit te komen. De franchisegever zet `mystery guests` in om de kwaliteit van de geleverde pizza`s en de service van de afzonderlijke vestigingen te beoordelen. Ook worden er hygienemetingen uitgevoerd.New York Pizza is een Nederlands bedrijf. Directeur Philippe Vorst startte de onderneming als onderdeel van zijn afstudeerscriptie over hoe een pizzaketen op te zetten. Vorst heeft Amerikaanse pizzaketens als voorbeeld gebruikt. Klanten van New York Pizza kunnen het product ter plekke nuttigen, maar ook afhalen of thuis laten bezorgen. Het bedrijf heeft een eigen groothandel die de pizzaproducten en overige benodigdheden levert. Het concept ligt vast in handboeken en het hoofdkantoor heeft professionele medewerkers die garant staan voor een constant hoge kwaliteit wat betreft smaak en service.
Reacties 0