Philips nuttig en simpel

De Philipsklant wil eenvoud en gemak. Philips speelt hierop in met apparatuur die eenvoudig te bedienen is en met een nieuwe slogan: Sense and Simplicity. Volgens Philips marketingtopman Andrea Ragnetti vormt de reclamecampagne rondom de nieuwe slogan slechts een bescheiden deel van het enorme proces dat binnen Philips nodig is om te komen tot simpele apparatuur. Eigenlijk is een cultuuromslag nodig. Maar zo’n omslag duur 20 tot 30 jaar. Daar hebben we geen tijd voor, zegt Ragnetti in NRC Handelsblad. De nieuwe koers van Philips moet de verkoop van Philipsapparatuur en daarmee de winstgevendheid van Philips laten stijgen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!