De Leerstoel Detailhandelsmarketing aan de UvA viert 22 januari 2010 haar vierde lustrum in de koepelkerk te Amsterdam met een congres en aansluitend feest.
Tijdens het congres wordt teruggeblikt op de afgelopen twintig jaar, maar er wordt ook vooruitgekeken. Dit wordt gedaan aan de hand van vijf thema’s die het huidige en toekomstige landschap van de retail bepalen: Private Equity, Internet, Internationalisatie, Human Capital en Innovatie.
Er zijn keynotes van Tony DeNunzio (Maxeda) over de toekomst van non food retail en Dick Boer (Ahold) over de toekomst van food retail. De overige vijf thema’s worden behandeld in zogenoemde Power Plays. Bestuurders die onder andere met elkaar in debat gaan zijn Ronald van Zetten (HEMA), Daniel Ropers (bol.com) en Wouter Kolk (WE).
Kijk voor kaarten en meer informatie over dit congres op sldm.nl.
Jubileumcongres Retailmarketing
Gepubliceerd op 12 november 2009 om 00:00
Reacties 0