Toverformule van Asda lijkt uitgewerkt

Het succes van de Every Day Low Prices-formule van Asda lijkt te verbleken. Het marktaandeel van deze Britse supermarktdochter van Wal-Mart stokt. De Britten lijken te veel gewend geraakt aan deze formule en zijn weer op zoek naar aanbiedingen. Asda handhaaft voorlopig echter de Every Day Low Prices-formule en verlaagt de prijzen van het gehele assortiment drastisch. Op deze wijze hoopt het supermarktconcern afkalving van het marktaandeel te voorkomen. Marketingdirecteur Angela Spindler van Asda noemt de huidige prijsverlagingen de ‘diepste en grootste prijsverlaging’ die Asda ooit in één keer heeft doorgevoerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!