‘You are what you eat’ volgens Li Edelkoort

De foodbranche is de grote inspiratiebron geweest voor de zomer 2006 trendprognose van trendforecaster Li Edelkoort, die de toepasselijke naam ‘You are what you eat’ meekreeg. Aan de hand van voedsel maakt Edelkoort de diverse trends op het gebied van design en styling duidelijk. “We plaatsen de mens al een aantal seizoenen in het middelpunt. Lifestyle, leeftijd en menselijke emoties vormden vorige seizoenen het uitgangspunt. Voor zomer 2006 keren we nog verder naar binnen. Als je bent wat je eet, is voedsel immers de ultieme inspiratiebron” geeft Edelkoort aan. Hoewel de trendprognose in eerste instantie is bedoeld voor de mode- en cosmeticabranche kan zij ook voor andere branches inspirerend zijn. Er zijn in totaal tien trends: Plantage, Moestijn, Boomgaard, Granen & Zaden, Wortels, Platte Broden, Rijst, Fruit, Suiker en Slagroom. Edelkoort is één van ’s werelds bekendste trendforecasters. Lees alles over deze unieke trendprognose in RetailTrends 4. Nog geen abonnement? Kijk op www.retailtrends.nl voor meer informatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!