'Gratis' vaakst gegoogled

Nederlandse internetgebruikers gebruiken nog altijd en masse zoekmachine Google om op de eigen profielpagina of die van anderen te belanden. Hyves is dit jaar het meest gebruikte zoekwoord. Daarna volgen YouTube, online en Marktplaats, zo maakte Google dinsdag bekend.

De meest populaire recessieterm was gratis, gevolgd door aanbieding en korting. In combinatie met het zoekwoord goedkoop wilden mensen vooral weten waar je voor weinig geld op vakantie kan, waar je voordelig kan eten en waar de voordeligste vliegtickets zijn te vinden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!