Nederlandse marketing-topman voor Gant

Het Zweedse modehuis Gant heeft de Nederlandse bedrijfseconoom Laurens van de Vijver benoemd tot global marketingdirector. De 36-jarige bedrijfseconoom treedt per 1 januari 2010 in dienst. Dat meldt FashionUnited.nl.

Van de Vijver wordt wereldwijd verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van Gant. Hiermee is hij de tweede Nederlander in de leiding van Gant. Dirk-Jan Stoppelenburg werd al eerder benoemd tot ceo van het Zweedse bedrijf.

Eerder werkte Van de Vijver onder meer voor Heineken en Masterfoods. De afgelopen zeven jaar was hij in dienst van het Zweedse verpakkingsbedrijf Tetra Pak. Daar was hij als vice-president marketing & product management verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in de VS en Canada.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!