T-Mobile start War Child-weken

Telecomretailer T-Mobile staat de komende twee weken in het teken van War Child. De keten doneert sinds begin deze week vijf euro aan War Child voor elk nieuw verkocht abonnement en prepaid pakket. Ook dragen de T-Mobile-medewerkers een War Child-button en kunnen consumenten gratis ansichtkaarten meenemen.

“Wij zijn enorm trots op dit partnerschap met War Child en we willen ons net als vorig jaar weer inzetten om zoveel mogelijk kinderen in oorlogsgebieden te helpen”, licht directeur klantenservice Alexander Hamel toe. “We haalden vorig jaar 45 duizend euro op met onze klanten voor War Child en dit willen wij dit jaar te overtreffen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!