Bol.com stopt met e-magazine

Bol heeft donderdag het laatste exemplaar van e-magazine Bomvol naar zijn abonnees verstuurd. "Na 24 edities vol interviews, verhalen en spelletjes is het tijd om iets nieuws te gaan doen", aldus de afzender.

Het digitale magazine oogstte de afgelopen jaren veel lof. Bol.com kreeg diverse onderscheidingen - een Gouden EMMA en een Spin Award in 2007 en won een prijs tijdens de Customer Media Awards in 2008 en 2009.

In het laatste nummer van Bomvol wordt teruggekeken op voorgaande edities. Alle edities van Bomvol zijn samen meer dan twaalf miljoen keer bekeken door ruim twee miljoen unieke lezers. Hierbij bedroeg de gemiddelde leestijd meer dan tien minuten. Elke editie bood twee maanden lang werk aan tien mensen. 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!