Iglo innoveert met vis

Iglo brengt in april de belangrijkste visinnovatie van dit jaar op de markt: Stoomvis, een combinatie van malse vis en knapperige groenten. Uit onderzoek blijkt dat consumenten graag meer vis willen eten maar vaak niet weten hoe ze het klaar moeten maken en combineren. Met Stoomvis maakt Iglo de bereiding zo makkelijk dat alle Nederlanders twee keer per week vis kunnen eten, zoals het Voedingscentrum adviseert. Stoomvis bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediënten. Vis is gezond en heeft een beschermende werking. Wie één tot twee maal per week vis eet heeft 30 procent minder kans op hart en vaatziekten. Bovendien is vis licht verteerbaar. ‘Maar veel mensen volgen het advies van het Voedingscentrum niet op omdat ze simpelweg niet weten hoe ze vis klaar moeten maken. Met Stoomvis maken we het advies twee keer per week vis te eten haalbaar,’ vertelt Marieke van Heeswijk, category director frozen food van Iglo en verantwoordelijk voor de introductie van Stoomvis.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!