Mexx neemt winkels onder handen

Modeketen Mexx geeft haar winkels komend jaar een metamorfose. Ook krijgt het van oorsprong Nederlandse bedrijf een nieuw logo. Dit meldde Thomas Grote, ceo Mexx, aan het modevakblad Textilia. Grote is recent aangetrokken om het modebedrijf nieuw leven in te blazen.

Het bedrijf is onderdeel van het Amerikaanse Liz Claiborne-concern en zag de omzet in het derde kwartaal dertig procent dalen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

De eerste winkel in de nieuwe stijl, met paars als dragende kleur, zal waarschijnlijk in Amsterdam haar deuren openen. Zo wordt het nieuwe concept langzaam uitgerold, waarbij zelfstandige ondernemers een toolkit krijgen met display en communicatiemateriaal in de nieuwe huisstijl. Ook wordt er nagedacht over een nieuwe invulling van de shop-in-shopconcepten van Mexx.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!