De Webwinkel Vakdagen lijden niet onder het plotselinge faillissement van hoofdsponsor Vivendo. De open plek op de beursvloer is opgevuld en tevens zijn vervangende sprekers gevonden, zo liet beursorganisator Organisatie Groep Zuid (OGZ) woensdag weten. Wel spreekt de organisator van een ‘stevige financiële tegenvaller’.
Het faillissement van webshopbouwer Vivendo kwam voor OGZ als een donderslag bij heldere hemel. “Afgelopen vrijdag kregen we het slechte nieuws pas te horen”, zegt Saskia Holterman van OGZ. “We hebben met man en macht gewerkt de open plek op de beursvloer en de gaten in het sprekersprogramma in te vullen, en dat is ons wonderwel gelukt. Ook zijn binnen no time de website, badges en overig promotiemateriaal aangepast. Al onze partners verdienen daarvoor een grote pluim.”
De eerste dag van de Webwinkel Vakdagen, die gisteren en vandaag worden gehouden in de Utrechtse Jaarbeurs, werd buitengewoon goed bezocht. “We zijn er daarom van overtuigd dat we de beurs volgend jaar weer kunnen organiseren, mét een nieuwe hoofdsponsor”, aldus Holterman. De organisatrice meldde voorts meteen een nieuwe datum: op 26 en 27 januari 2011 vindt het webwinkel-evenement wederom plaats in Utrecht.
Lees ook: Vivendo vraagt surseance van betaling aan.
WWVD lijden niet onder faillissement hoofdsponsor
Gepubliceerd op 21 januari 2010 om 00:00
Reacties 0