Consumenten dingen steeds vaker af door internet

Steeds vaker confronteren consumenten detaillisten met de lagere verkoopprijzen op internet. “Klanten zeggen steenhard dat ik kan kiezen of delen. Of ik verkoop mijn product ver onder mijn vraagprijs, of ik verkoop helemaal niets”, zegt een winkelier in de Telegraaf. “Het is op zich een vorm van afdingen, maar in feite wordt de ondernemer door zijn klant gechanteerd. Sommige winkeliers hebben het momenteel moeilijk en de consument ruikt bloed. Die wil het onderste uit de kan hebben”, zegt Kees Verhoeven, secretaris Detailhandel van MKB Nederland, in een reactie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!