Nieuw bier Gig wil sexy zijn

Gig. Zo heet het nieuwe biertje dat in de tweede helft van dit jaar op de markt komt. Het nieuwe bier is ontwikkeld aan de universiteit van Leuven en komt uit in groene en witte flesjes (Gig Light) en zilveren blikjes. Het horecavakblad Proost omschrijft de smaak als iets minder bitter dan Heineken en iets meer bouquet en power dan Budweiser. “Nederland is toe aan een nieuw bier. Het krijgt een sexy en stoere uitstraling”, aldus de bedenker en financier Ernest Menten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!