Talentroom, een online community op het gebied van werving en selectie van talent in de retail, gaat vandaag live in een interactiever jasje. Dat maakt het bedrijf vandaag bekend in een persbericht. “Op basis van de nieuwste inzichten in social media kunnen deelnemende retailbedrijven snel, direct en interactief in contact komen met voorgeselecteerde actieve retailtalenten binnen de besloten community Talentroom.eu”, aldus Etchica Voorn van Talentroom.
De site is interactiever gemaakt omdat Voorn vanuit de aangesloten retailers steeds vaker de vraag kreeg of het mogelijk was rechtstreeks contact te maken met alle professionals uit de database. “Zij kunnen zich nu uitgebreid profileren op de site en ook retailtalenten kunnen informatie toevoegen over recente activiteiten als opleidingen of trainingen of bijvoorbeeld verslagen toevoegen van interessante zakenreizen.”
Talentroom is actief op LinkedIn en Twitter. “Alle voordelen van social media zijn nu geïmplementeerd. Verder kunnen de bij ons aangesloten retailers zich uitgebreid op de site profileren. We verwachten dat er met de nieuwe site nóg sneller matches gemaakt kunnen worden. En niet minder belangrijk is dat Talentroom.eu ervoor zorgt dat retailtalent voor de branche behouden blijft.”
Onder andere Neckermann.com, Wehkamp, IKEA, Gamma, Karwei, Douglas, WE, Coolcat, Perry Sport en Ziengs hebben zich bij Talentroom aangemeld.
‘Retailtalent interactief werven’
Gepubliceerd op 3 februari 2010 om 00:00
Reacties 0