Nieuwe look voor McDonald’s

McDonald’s heeft een complete metamorfose ondergaan. De vestiging in Amsterdam Zuid-Oost krijgt de primeur. Vanaf afgelopen zaterdagavond staan hier comfortabele banken, zachte lampen, geen ballenbaden maar PlayStation, internetzuilen en digitale informatiezuilen. Het bedrijf wil af van haar fastfoodimago en wil klanten meer een restaurantgevoel geven. De aandacht voor een gezonde levensstijl speelt ook een rol in de koersverandering. Zo wordt het menu uitgebreid met een pastasalade. “Klanten krijgen de mogelijkheid een verantwoorde keuze te maken”, zegt de kersverse directeur Jo Sempels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!