Slijter slaat bier in bij supermarkt

Slijterijen houden nauwgezet de aanbiedingen van supermarkten in de gaten. Bij scherpe stunts slaan de slijters steeds vaker in via de supers, schrijft het slijtersvakblad Drinks.

De prijs van bier in de supermarkt duikt door de zeer scherpe aanbiedingen geregeld onder de inkoopprijs bij de brouwer of groothandel. Een slijter, die niet met zijn naam in de krant wil, bevestigt dit verhaal, meldt het Algemeen Dagblad. “We zitten tegenover een Albert Heijn, en verderop zit een C1000. Elke week hebben die een aanbieding voor minder dan onze inkoopprijs”, zegt hij.

Behalve slijters duiken ook restaurants, kantines en cateringbedrijven regelmatig de supers in, aldus Drinks. Sommige bedrijven zouden het bier met honderden tegelijk inladen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!