‘Win een jaarcontract bij supermarkt’

De Italiaanse supermarktketen Tigros werft een deel van zijn personeel niet via vacatures, maar door jaarcontracten te verloten onder hun klanten. Italiaanse klanten kunnen er bij aankoop van dertig euro aan boodschappen meedingen naar een jaarcontract bij deze supermarkt. Het initiatief slaat aan, want de keten, die filialen heeft in het Noord-Italiaanse Varese, kreeg 360 duizend ingezonden kaarten binnen.

De formule begon het experiment in september en het is zo succesvol dat het nu ook in de rest van het land wordt ingevoerd. Inmiddels is de keten Sigma/DeSpar gevolgd, die een jaar lang elke maand vier banen verloot.

De winnaars moeten tussen de achttien en 29 jaar oud zijn, voor langdurig werklozen geldt een maximale leeftijd van 32 jaar. De vakbonden zijn niet blij met de actie en stimuleren de supers mensen in vaste dienst aan te nemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!