Expert zet in op opleiden personeel

Verkoopresultaten kunnen niet zomaar worden verbeterd. Een peptalk van de manager aan het begin van de dag kan helpen, maar een focus op goed getraind personeel is een betere optie.

Het belang van deskundig en klantvriendelijk personeel is groot, meent de Nederlandse Expert Groep. “Het trainen en opleiden van personeel voegt op alle fronten waarde toe.”

Iedere retailer weet dat consumenten zich goed oriënteren en dat zij niet makkelijk te verleiden zijn tot een aankoop. Zeker niet in een tijd waarin het economisch tegenzit.

Het gehele artikel is te lezen in het februarinummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!