‘Traditionele sportwinkel heeft te weinig oog voor vrouw’

Nederland telt diverse sportwinkels, maar bitter weinig formules richten zich met een gevarieerd merkaanbod op vrouwen. Perry for Women moet daar verandering in brengen. Monique Koopman, bedenker en oprichter van de formule, vond dat het hoog tijd was voor verandering in de sportwinkelsector.

“De sportretail was toe aan iets unieks”, bevestigt Koopman. “De meeste vrouwen vinden dat traditionele sportwinkels te weinig oog hebben voor wat zij belangrijk vinden. Het leek me daarom hoog tijd voor een formule waar een vrouw zich op haar gemak voelt en die mooie kleding aanbiedt voor vrouwen met een actieve levensstijl.”

Ook zag Koopman een gat in de markt. “Het winkelaanbod in Nederland dat speciaal is gericht op sportieve vrouwen houdt met twee Nike Women Stores en aan afdeling voor vrouwen in Bever Zwerfsport wel op.”

Het gehele formuleverhaal lezen? Dat kan in het februarinummer van RetailTrends. Klik hier voor het aanvragen van een gratis proefnummer. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!