Li Ning groeit fors

Het Chinese sportconcern Li Ning heeft in 2009 een omzetgroei van 25,4 procent gerealiseerd. Het omzetcijfer kwam uit op 8,4 miljard Yuan (zo’n 7,1 miljard euro).

De winst nam toe met 31 procent tot 944,5 miljoen Yuan (ruim 800 miljoen euro). Het belangrijkste merk van het bedrijf, Li Ning, was goed voor 91,7 procent van de omzet.

Op 31 december 2009 telde het concern 8156 winkels in China, waarvan 7249 Li Ning-winkels. Dat zijn er ruim duizend meer dan vorig jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!