Cool Cat stopt verkoop 'Verrekte mongol'-shirts

Winkelketen Cool Cat stopt per direct met de verkoop van de 'Verrekte mongol'-shirts. De shirts zijn razendpopulair onder jongeren, maar de winkel ontving tegelijkertijd veel kritiek.

De kreet 'Verrekte mongol' komt uit de populaire New Kids-internetfilmpjes, waarin absurde situaties worden uitgebeeld. Cool Cat verkocht per week duizenden van deze shirts. Het zorgde voor ergernis bij onder andere mensen met een kind met downsyndroom.

Cool Cat dacht met de verkoop een gat in de markt gevonden te hebben, maar is geschrokken van alle reacties. De retailer laat weten nooit iemand te hebben willen kwetsen met de shirts.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!