AH print kassabon alleen nog op verzoek

Albert Heijn print vanaf volgende week alleen nog maar op verzoek van de klant kassabonnen uit.  Uit een proef die het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden blijkt dat maar een kleine veertig procent van de klanten interesse heeft in de kassabon. In AH to go’s vraagt slechts drie procent van de klanten om de bon.

Door alleen op verzoek van de klant de kassabon te printen, worden jaarlijks tienduizenden kilometers papier gespaard. Tevens zal het zwerfaval rondom Albert Heijn worden verminderd.

Klanten zullen niets merken aan de wijziging; bij het afrekenen zal nog steeds worden gevraagd of de kassabon gewenst is. Een aanpassing in de kassa geeft caissières de mogelijkheid het printen van de bon per transactie te wijzigen. Bij producten als pre-paid vouchers of producten met garantie krijgen klanten nog wel automatisch de kassabon.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!