Levi’s staat voor comeback

Levi’s is in Antwerpen met een nieuw winkelconcept gestart waarmee men het jeansmerk weer op de kaart wil zetten. In het verleden was Levi’s jarenlang marktleider, maar de laatste jaren is men ingehaald door merken als Diesel.

Topman Armin Broger is overtuigd dat er een kentering komt. "De nieuwe winkel in Antwerpen moet het merk opwaarderen", aldus Broger. 

Levi’s liet de keuze op Antwerpen vallen omdat het de reputatie heeft een modestad te zijn. Op termijn zal het merk ook uitwijken naar andere steden. "We gaan zo divers mogelijk. We spelein in op de trends van een stad", stelt de topman.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!